Reklamacje

REKLAMACJE

Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad. Szczegółowe informacje dotyczące odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu wady Produktu oraz uprawnień Klienta są określone na stronie Sklepu Internetowego w zakładce „Reklamacje”.

Sprzedawca odpowiada za brak zgodności Produktu z Umową istniejący w chwili jego dostarczenia Konsumentowi i ujawniony w ciągu 2 lat od tej chwili, chyba że termin przydatności Produktu do użycia jest dłuższy.  

Przysługujące kupującemu będącego konsumentem (w tym przedsiębiorcy posiadającego status konsumenta) uprawnienia z tytułu rękojmi/niezgodności towaru z umową określają przepisy:

a) ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny (tekst jednolity Dz.U. 2014r., poz. 1061 z późn. zm.) w szczególności art. 556 i następne w brzmieniu obowiązującym do 31 grudnia 2022 roku - w przypadku towarów kupionych do 31 grudnia 2022 roku (rękojmia za wady);

b) ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (tj. Dz.U. z 2023 r. poz. 2759), w szczególności art 43a Ustawy o Prawach Konsumenta i następne (reklamacja towaru na podstawie niezgodności z umową) - w przypadku produktów kupionych od dnia 01.01.2023 roku.

Wobec klientów będących Przedsiębiorcami Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za wady rzeczy sprzedanej, na zasadach określonych w art. 556 i kolejnych Kodeksu cywilnego.

Wobec Klientów będących Konsumentami lub Przedsiębiorcami na prawach konsumenta Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności Produktu z umową na zasadach określonych w rozdziale 5a ustawy o prawach konsumenta.

Konsumentem jest osoba fizyczna nabywająca produkty w sklepie internetowym w celu niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

Przedsiębiorcą na prawach konsumenta jest osoba fizyczna nabywająca produkty w sklepie internetowym w celu związanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności gospodarczej.

Przedsiębiorcą jest osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka nieposiadająca osobowości prawnej, nabywająca Produkty w Sklepie internetowym w ramach działalności gospodarczej lub zawodowej; w przypadku osoby fizycznej za Przedsiębiorcę uważa się osobę fizyczną nabywającą Produkty w Sklepie internetowym w celu związanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że posiada ona dla niej charakter zawodowy, wynikający w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności gospodarczej.

Reklamacja może zostać złożona pisemnie na adres: dayDream Marzena Grochmal, ul. Składowa 11A, 38-400 Krosno lub drogą mailową na adres poczty elektronicznej: biuro@silevo.pl.

W przypadku składania reklamacji zaleca się podanie w zgłoszeniu reklamacyjnym co najmniej: 1) imię, nazwisko, adres do korespondencji i dane kontaktowe; 2) informacje dotyczące daty zawarcia umowy wraz z potwierdzeniem jej zawarcia; 3) informacje i okoliczności dotyczące przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; 4) żądanie dotyczące sposobu rozpoznania reklamacji. Powyższe informacje ułatwią nam sprawne przeprowadzenie procesu reklamacji.

Rozpatrzymy Państwa reklamację niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej złożenia. W przypadku Konsumentów lub Przedsiębiorców na prawach konsumenta, brak ustosunkowania się do Państwa reklamacji w powyższym terminie oznacza, że uznaliśmy ją za uzasadnioną.

Krok po kroku

1. Przygotuj produkt oraz dowód zakupu lub inny dowód świadczący o dokonaniu zakupu w naszym sklepie np. potwierdzenie przelewu.

2. Zapakuj wszystko bezpiecznie i odeślij przesyłką rejestrowaną (np. List polecony) na adres:

  • dayDream Marzena Grochmal
  • ul. Składowa 11A, 38-400 Krosno
 

Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę możesz:

a) złożyć oświadczenie o żądaniu obniżenia ceny,

b) złożyć oświadczenie o odstąpieniu od Umowy,

c) żądać wymiany produktu na wolny od wad,

d) żądać usunięcia wady.

  •  - w przypadku naprawy lub wymiany, na wskazane w formularzu dane zwrócimy koszty odsyłki w kwocie 15.99 zł,
  •  - w sytuacji braku możliwości naprawy lub wymiany produktu zwrócimy koszty zakupu oraz przesyłki w obie strony,
  •  - nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem,
  •  - pamiętaj o dowodzie zakupu,
  •  - zatrzymaj dowód nadania przesyłki.

Reklamacji nie podlega naturalne zużycie produktu lub uszkodzenia mechaniczne wynikające z nieprawidłowego użytkowania.

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Waluty
Darmowa dostawa NA TERENIE POLSKI
Darmowa dostawa (Paczkomaty InPost) już od 149,00 zł.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl